Прегърни ме

Имам ужасна нужда да прегръщам и да бъда прегръщана.

Нужно ми е истинско човешко присъствие.

Facebook, Skype и телефоните не са ми достатъчни.

Имам нужда да танцувам до изтощение.

Имам нужда да бъда разтърсена (но само в добрия смисъл, моля).

Опитвам се да си измислям разни истории, но някак си не ми се получава убедително.

Хващам се да си мечтая за виртуална реалност, в която да можеш да чувстваш истински.

Така, евентуално, ще мога да изживея всичките си неосъществени любови.

Тъжна работа.

Искам просто някой да ме прегърне.

Искам да усетя, че съм жива.

Моля ви, някой да дойде и да ме прегърне…

Един коментар to “Прегърни ме”

  1. Екскурзии Венеция Says:

    Много емеционален текст! В такива самотни моменти и аз съм се хващала че бягам към някоя виртуална емоционална реалност.

Вашият коментар

