Пухче

puhТова е Пух. Нашето котенце. Малката ми дивачка 🙂

Никога до сега не съм имала котка вкъщи и от начало ми беше много странно. Първите дни постоянно се оглеждах къде е и какво прави.

Сега й се радвам и много обичам да я гушкам и да я стискам, но тя, като всяка уважаваща себе си котка, е много своенравна и идва при мен само когато си реши. Винаги гледа с големи ококорени очи. Като се прибирам, ме посреща пред вратата, тръшка се по гръб с вирнати крачка и чака да я погаля. После започва да беснее из цялата къща, а като се измори ляга да спи с протегнати лапички на любимия си стол или на облегалката на дивана. Вече надра всички тапети и пердето в дневната, но… какво да я правиш… Всъщност други пакости не прави, даже бих казала, че е доста кротка котка 🙂

Етикети: ,

4 Коментари to “Пухче”

  1. katia Says:

    Честито коте, със сигурност ще си прекарвате чудесно! Нищо не внася повече радост вкъщи от едно сладко коте 🙂

  2. Selene Says:

    Честито! Завиждам ти, защото с моята алергия няма да ми се случи. 😦 Да ти е жива и здрава, ей^^

  3. Ани Says:

    Честито коте и от мен!Някога бях против, но откакто
    Ити се настани в живота ми, нещата се промениха,
    за което не съжалявам.Всяко нещо си има времето
    и мястото:)

  4. Svetlina Says:

    О, малко съм изостанала с четенето… Обаче никога не е късно да честитиш нечие коте 🙂
    Поздрави на мачето и от моето маче под наем – Бюти!

Вашият коментар

