Fading

Притеснявам се, че оставям нещата, които ми се случват напоследък – чувствата, емоциите, мислите – да изтлеят малко по малко. Без да успея да оставя някакъв отпечатък някъде, нещо, което после ще ми напомни как съм се чувствала точно в този момент. Защото спомените избледняват…

3 Коментари to “Fading”

  1. Комитата Says:

    А каква е идеята да си пазиш емоциите. Не можеш да ги затвориш в буркан. Направи си няколко снимки, ако са положителни, тогава ще ти се връщат всеки път като ги гледаш, а ако са отрицателни забрави ги.

  2. Ани Says:

    Всеки човек запазва емоциите си по различен начин.
    Самата аз много държа на тях и не съм сигурна, че
    една снимка /примерно/, ще ми е достатъчна.

    Катето, ако изпитваш нужда, просто пиши за тях.
    Мисля си, че добре се справяш по този начин.:)))

  3. Gavriel Says:

    Комбинирай ги с музика, снимки, писане… само, за да откриеш един ден, че можеш да се върнеш към тях, но всъщност имаш други, по-належащи, и онези са минало свършено. Пазя ужасно много такива неща, пазя и такива, които белия свят няма да види, дума по дума описано всичко, което съм усетил. И пак – не е същото. Имам по-важни, имам други, за които да пиша, но съм го превърнал в терапия. Ако нямаш нужда от това – забрави ги.

Вашият коментар

