7++ албума

Извън всякакви срокове и правила, понеже Янето ме натопи, понеже като обещая нещо гледам да го спазвам, а също така по-добре късно, от колкото още по-късно, ето го и моя списък с албумите, които по някакъв начин са докоснали душата ми.
По никакъв начин не успях да ги намаля до седем, съжалявам 🙂 Също така не прилагам никакъв нагледен материал, така че, ако някой се интересува, ще трябва да си потърси сам.
The Cranberries – To the faithful departed
Харесва ми носталгията в този албум, често си го пускам, когато ми е тъжно, когато чувствам, че съм изгубила нещо ценно безвъзвратно и когато чувствам, че вече нищо няма да бъде същото.
Nirvana – Unplugged In New York (1994)
Този албум си го записах от първата ми съквартирантка в 35ти блок. Един ден се прибрах от лекции, тя си го беше пуснала, а аз се изумих как така до този момент не съм ги слушала.
Scorpions – Best Ballads
Отново много сантиментален албум – напомня ми за вечерите в 1203 и китарата на Жоро.
Dream Theater – Scenes from a Memory
За тях научих от момчетата от 1411, и не само за тях, но и за доста други групи, които не съм предполагала, че ще ми харесат…
Guns’n’Roses – Use your illusion II
Не помня от къде попаднах на този албум, но пак беше по време на студентството ми.
Chambao – Flamenco Chill, Endorfinas en la Mente, Pokito a Poko
Попаднах случайно на техните албуми, но се влюбих за винаги.
Nightwish – Century Child
Албум, повечето песни от който, свързвам с един много специален човек.
И още:
Tiesto – Just be
Paul Oakenfold – Bunkka
Coldplay – A rush of blood to the head, Parachutes, X&Y
Royksopp – The Understanding, Melody A.M.
Dido – Life for rent, No angel

2 Коментари to “7++ албума”

  1. Мицева Says:

    По-добре късно, отколкото никога! 😛

  2. Svetlina Says:

    Scorpions – Best Ballads – ммммм да 🙂

Вашият коментар

