Апокалипсис сега

Чудя се как  още не са обявили бедствено положение във Варна. Да не би всичко да е плод на моето въображение??

Едва сега се свестих и успях да осъзная какво се случва… А то никак не е весело и може би е по-добре да не си го бях спомняла…..

Шефът се обади към 5 и половина и каза, че е попаднал в задръстване, стои вече час и половина там  на път от центъра към кварталите и да се прибираме кой както може.

Може би грешката е моя, че реших да отида на спирката, където обикновено чакам тролей, а може би навсякъде да съм имала еднакви (нулеви) шансове. След двайсетина минути чакане на Нептун, прецених, че няма никакъв смисъл и драснах нагоре към Лятно кино Тракия, за да мога да хвана 118 или 14…

Фактите сочат, че от 16:55 до 17:40 не дойде нито един автобус. В 17:45  мина един 48, на който с най-голямо удоволствие бих се качила, въпреки че не знаех къде точно отиваше, но уви, не успях да се натъпча вътре, защото нямаше никакво място…

Започнах да се оглеждам за такси, но в момента в който тръгнах да звъня, батерията на телефона ми падна… Отстъпих място в едно такси на една лелка, която отиваше към дом Младост. Тя разправяше през цялото време как отишла да храни кучето на шефката си и как съжалява, че е излязла в това време… Някъде по това време започнаха да тряскат светкавици и гръмотевици, малко преди да се осъзная какво става помислих, че някой снима с фотоапарат…

Без много-много да му мисля, успях да се вредя в следващото такси, макар всъщност да го беше извикал някой друг.
Таксиметровият шофьор беше много силен-вилен, до момента в който му се скъса веригата на едната гума. Това стана малко преди Пикадили Младост. После каза, че ще ни остава на кръстовището и ще се прибира, щото работата е на зле.

Слязохме и се спогледахме многозначително с момчетата, с които пътувахме в таксито… В следващия момент купувахме бутилка ром от Пикадили. Тръгнахме пеша по Сливница и май се оказа, че бяхме избрали вярното решение. По пътя задминахме доволно количество закъсали автобуси, както и доста такива, които все още се опитваха да се движат… Минаха и два нещастни снегорина. На бензиностанцията на Star Power имаше поне три, които стояха и си почиваха. По радиото в таксито водещият беше съобщил, че гневни граждани са се обадили по повода…

С момчетата си допаднахме и си прекарахме доста добре по пътя. Ако някога някой от тях прочете това, искам да им кажа – Иване, Мартине – да сте живи и здрави, че бяхте с мен в това преживяване 🙂 И най-вече че се сетихте за рома 🙂 Не че после не ми излезе през носа, но добре че беше милото да ми носи съдинки да драйфам….
Как съм се прибрала почти нямам спомен… Малко след комина имам някакви проблясъци, че се мятках в снега и крещях, ама дано никой да не ме е видял/чул…

Като си влязох вкъщи хвърлих палтото, шапката и ръкавиците, които вече бяха прогизнали от снега, и се свих до парното… После съм правила и други неща, ама добре че имаше кой да ми разправя….

Такива ми ти работи…. А аз мислех, че The Day After Tomorrow няма да се случи в близките поне 15 години….
Етикети: , , , ,

2 Коментари to “Апокалипсис сега”

  1. Мицева Says:

    Хех, какво да ти кажа – ние пътувахме от Казанлък до София в продължение на 10 часа – големи приключения бяха.
    В интерес на истината честичко срещахме снегорини, но пък страшно много сняг се изваля… Абе голям майтап беше!

  2. mayamarkov Says:

    Аз съм професионално деформирана, понеже съм (1) биоложка и (2) даскалка. Затова не мога да се сдържа да не напиша следното:
    Друг път не пий алкохол в подобно положение, дори да е много качествен. В случая ви е помогнал, като е повдигнал духа ви. Но поначало е опасен при студено време, защото разширява кръвоносните съдове на кожата. Така тялото ни почва да топли околната среда като радиатор, а самото то се охлажда, без да усещаме. Има случаи на туристи, замръзнали по тази причина.
    Виж, като се добере човек до топлото леговище, добре е да си пийне.

Вашият коментар

