another year over and a new one has just begun

Тази година не беше толкова драматична, колкото миналата, но въпреки това се случиха доста неща…

Работих…
Танцувах..
Сънувах…
Пътувах…
Смях се…
Вървях…
Обичах…
Избирах…
Писах…
Снимах…
Бях…

Работих усилено и нещата отново се промениха. Само времето ще покаже дали е било за добро…

Танцувах разпалено и всеотдайно… макар това вече да не е така. Не ми се искаше нещата да свършват по този начин…

Сънувах, мечтах, копнях… Имах няколко хлътвания в различни посоки… може би се излекувах от едно… а може би не съвсем…

Пътувах много… Най-после успях да пътувам, така както аз искам  – без много планове, без очаквания, с много впечатления, емоции и смях… За съжаление това вече няма да повтори. Не и със същите хора, не и по същия начин…

Вървях много – и в буквалния, и в преносния смисъл. Видях света от необичайна гледна точка. Поставих на изпитание възможностите си и успях.

Участвах в протести, садих дръвчета, почиствах паркове и градини. Организирах кампания.
Намерих нови приятели и нови хора, които споделят идеите и мечтите ми…

Направих си собствен блог, чрез който намерих още нови приятели и съмишленици.
Прочетох доста книги.
Направих някои страхотни снимки и още повече се запалих по фотографията.

Присъствах на няколко сватби, както и на няколко погребения…

Открих неща за хората, които познавам, които не съм знаела досега.

Правих много избори, някои от тях никак леки при това…

Започнах да правя много неща, които смятам за правилни, без да се притеснявам какво ще си кажат другите.

Започнах да правя каквото зависи от мен, без да се отчайвам, че съм сама.

Научих се да бъда самоуверена – нещо, към което съм се стремила от както се помня… Научих се да не ме е страх да отстоявам мнението си, да знам какво искам, към какво се стремя и как да го постигна.

Научих се да бъда себе си, да вярвам в себе си, да не се отказвам от мечтите си.

Хубава година беше.
4 Коментари to “another year over and a new one has just begun”

  1. Мицева Says:

    Браво! Имала си една интересна година! Хубаво е да можеш да се похвалиш с такова нещо.

    П.П.: Междудругото, натопена си!
    http://yaneto.wordpress.com/2008/01/07/7%d1%82%d0%b5-%d0%b0%d0%bb%d0%b1%d1%83%d0%bc%d0%b0-%d0%b8-%d1%81%d0%b0%d0%bc%d0%be%d1%82%d0%bd%d0%b8%d1%8f-%d0%be%d1%81%d1%82%d1%80%d0%be%d0%b2/

  2. BORIME4KA Says:

    Keep walking

    – Знаеш кой 😉

  3. apieceofme Says:

    последните 2 абзаца по мое мнение най-много заслужават отпразнуване 🙂
    тази година още по-хубави неща 🙂

  4. niky Says:

    Времето не спира и винаги намира нещо, което да превърне в приказка. Искаше ми се много да кажа, но сега само се опитвам да ти изпратя от радостта ми. Думите ти са писани на рождения ми ден и повечето са ми много близки – танци, копнежи, пътешествия – безразборно. 🙂

Вашият коментар

