Работи, за да не учиш

Тя е млада и нахакана, с лъскава права черна коса, солариумен тен, анцунг и маратонки. Говори оживено с някого по мобилния си телефон:

„- И да знаеш, само първата ми тема е 23 листа! 23 листа, чуваш ли, не 23 страници!! Как ще се научи това, не знам.“

(следва съчувствено успокоение от другата страна, явно)

„- Ако бях събрала достатъчно пари през лятото, щях да си купя изпита и въобще нямаше да се занимавам.“

(последното с тон, като че ли не е успяла да събере пари, за да си купи най-новия модел gsm или някакви фешън ботушки)

Чудя се на мен защо никога не ми е хрумвало, че ако имам достатъчно пари, бих могла да си купя изпитите… Чудя се на нея от къде й е хрумнало. Дали ей така се е събудила една сутрин и си е казала „Ами аз ако имам достатъчно пари, мога да си купя изпитите. Или пък направо дипломата.“ Друг е въпросът за какво й е тази диплома… Обаче пък от друга страна – явно има кой да й вземе парите, ако ги имаше.. И после – какво ставало с българското образование…

4 Коментари to “Работи, за да не учиш”

  1. BORIME4KA Says:

    Така е… Хората си мислят, че всичко можеш да си купиш с пари… Да, ще си купи изпита, но не и образование!
    Напомня ми за това:
    http://www.izvorite.com/text/text69.htm

  2. Svetlina Says:

    Аз пък хич няма да съм изненадана, ако от другата страна на телефона е била майка й… То напоследък не знам кой повече се прави на модерен/готин/отракан – дали те, дали дъщерите…

  3. Мицева Says:

    Няма значение… За мен подобни ситуации са стряшкащи… Или пък как 13 годишно хлапе се фали с новата си дънкена еднопедя поличка за 80 лв…

  4. Michel Says:

    Да си купят изпита?

    Сетих се за друга случка, някой си купуваше книжка така…

    Май тук всеки мисли вече само за купуване и продаване 😦

Вашият коментар

