Мързеливичко

Днес е един такъв мързеливичък и сгушен ден. Стоя на топло и въобще не съм си подавала носа навън. Само поглеждам през прозореца колко силно вали и колко е мрачно и после веднага се връщам на уютното диванче или пред компютъра.

Станах в 12:30 и не ми се занимаваше с нищо сериозно, така че реших да подредя бележките си. Което, всъщност, само по себе си е едно твърде сериозно занимание, винаги отлагано за някой друг ден. Бележките ми представляват купчина от бели, жълти и розови листчета в различен формат, на които съм си записвала най-разнообразни и разхвърляни неща, които да погледна по-късно. Като започнем от имена на песни, които да издиря, филми, които искам да гледам, книги, които да прочета, адреси и телефони, които да си запиша, рецепти, които да подредя и още куп други щуротии…

Реших да направя и петте списъка на Мария, макар че нещата, които да направя до края на годината, малко ми се сливат с нещата за следващата година. Интересното е, че голяма част от нещата, които бих искала да направя, се въртят около пътешествия в и извън България. Да, много ми се пътува. Ама наистина много.

Междувремено слушам Conjure One, Andain, 4 Strings и като цяло си прекарвам един много приятен ден…

Вашият коментар

