Морето…

Красивото, чистото, синьото, мое море. Морето, което ме е утешавало, когато ми е било тъжно, успявало е да пречисти душата ми и ми е давало сили. Морето, което винаги е там, когато имам нужда от него.

Морето е силно и успява да се пречисти от боклуците, с които го заливаме. Но до кога ли…

морето през август

морето през април

Няколко прости неща, които можем да направим, за да пазим морето чисто.

Етикети: ,

6 Коментари to “Морето…”

  1. tamarael Says:

    Здравей! От известно време следя блога ти и много ми харесват постовете ти. Досега не съм пускала коментари, но сега, когато се регистрирах, ще го правя често. 🙂
    Ние даваме все по-малко време на морето да се самопречиства и изливаме все повече отточни води в него. Това е проблем, от който никой не се интересува, затова се задълбочава все повече. Ние, от вътрешността на страната, се сблъскваме със замръсната вода за няколко дни в годината, но за вас, живеещите през цялото време до нея, е още по-тъжно. За тези, които се интересувате от това, разбира се, а не алчните печелбари. Дано достатъчно хора се вслушат в това, което пишеш за опазването на морето, както и за другите „правила“, които си поствала преди. Аз съм с теб!

  2. waterfairy Says:

    Здравей и добре дошла 🙂
    Много обичам морето и ми е тежко, когато го виждам да се задушава с боклуци. Може би за хората, които го виждат само един път през годината е още по-тежко дори, защото те нямат шанса като мен, да го видят така, както на втората снимка…

  3. tamarael Says:

    Може ли един технически съвет? Като постна коментар би трябвало с кликване върху ника ми да се влиза в моя блог. Ама не става. 😦 Някаква настройка ли не съм направила?

  4. waterfairy Says:

    Би трябвало да попълниш и полето „Интернет страница“, когато публикуваш коментар.

  5. tamarael Says:

    Дава ми само „Leave a Reply
    Logged in as tamarael. Изход » “ о.О

  6. waterfairy Says:

    Ами тогава провери дали е попълнено полето „Интернет страница“ в Потребители/Твоя профил.

Вашият коментар

