Новогодишна истерия

Тази година за първи път решихме да празнуваме Нова година извън къщи. Организирахме се навреме – още началото на октомври, защото друг път се сещахме средата на декември, когато вече нямахме никакви шансове. Обаче се оказа, че въпреки всичко сме тотално закъснели. Прегледахме над 50 къщи и вили, обадихме се на над 20 и всичко, което изглежда що годе прилично, е заето. Просто нямам думи… Един от собствениците ми каза, че е получил запитване още през юли, а друг насмешливо ми пожела „късмет“…

Все още има свободни места в хотелските комплекси, които предлагат пакети от три нощувки със закуска и вечеря и започват от 300 лева на човек…

Какво става да му се не види? Така се бях настроила, че няма да бъдем отново в нечий апартамент….

Приемам всякакви шантави идеи за прекарване на Нова година.

Етикети:

3 Коментари to “Новогодишна истерия”

  1. Selene Says:

    Хахххххх :)))))) Ама сериозно ли!? На това му викам шантаво…

  2. BORIME4KA Says:

    За Нова година не знам, но точно днес мога да ти пожелая друго – Честит рожден ден, Кейт! Весело прекарване на празника и много здраве, любов и късмет!

  3. Anika Says:

    Какво да ти кажа, цените ни вече са европейски. Явно всеки разчита, че ще дойдат и чужденците и ще развържат кесийте, защото си мисля, че е ненормално да смятат, че ние българите ще можем да си позволим тези цени?! Нищо чудно и да им се напълнят хотелите, като знам по Великден какво нашествие беше от румънци… Преди месец звънях и аз за една малка виличка за 4 човека(решихме да отпразнуваме семейно Новата година в по-битова обстановка) и каква беше изненадата ми като разбах, че вече била ангажирана от румънци?! Боже, да можехме и ние да си позволим почивка по-празниците в близка държава, защото там ни е по-евтино къто на тях, но с тия заплати скоро няма да е. За идеи не мога да ти помогна, защото навсякъде, където съм празнувала и ми е харесало, вече са вдигнали цените, пък и от написаното разбирам, че желанието ти е било за вила, а не за хотел, а аз до сега все на хотели съм била. Лошо, много лошо тая година….. ще си седим в къщи.

Вашият коментар

