Сбъднах си една мечта :)

Днес беше чудесен ден и поради още една причина – сбъдна ми се една мечта, която имах от много време. Още от времето, когато четях от кора до кора всички книги за индианци и трапери. 🙂

Яздих кон! 🙂 Преживяването си заслужаваше. Вярно, че правих само кръгчета с водач, почти само равен ход, и съвсем малко тръс, но въпреки това съм много доволна.

И както каза инструкторът – зарибиш ли се веднъж, няма отърване. 🙂

Искам пааак!

pict0097_small.jpg

Един коментар to “Сбъднах си една мечта :)”

  1. Майя М Says:

    Честито!
    И аз имах детската мечта да яздя кон. Тя се сбъдна преди 11 години (уви, оттогава не съм яздила).
    Бяхме на екскурзия в Родопите. Местен човек, който водеше два коня, застигна групата ни. Предложи ми – точно на мен измежду цялата тайфа! – да ме качи на единия кон. Беше кротко и мило животно, точно за ездач като мен.
    Разговорихме се и се оказа, че родопчанинът ме съжалил, задето куцам и с двата крака. Аз имах огромни пришки на петите си, защото не знаех, че ако човек не е сигурен в обувките си, трябва да залепи отзад на петите си няколко слоя левкопласт.

Вашият коментар

