Животът в цифри

Да не остана и аз по-назад, ето резултатите от теста „Your Life, Rated“:

Животът ми в цифри
Life: 7.9
Mind: 7.6
Body: 8.2
Spirit: 6.4
Friends/Family: 6.8
Love: 7.3
Finance: 8.1
Направете си и вие теста

Сега, като се замисля, в момента се намирам в един много положителен период, доволна съм от ума и тялото си, финансовото и емоционалното си състояние. Въпреки това, нещо ми липсва, и сигурно именно заради това е ниска оценката ми за „духа“. По-ниския резултат за „Семейство и приятели“ малко ме учудва.

Вашият коментар

