Nightwish – Nemo

Това е песента, която от известно време слушам на безкраен цикъл. 🙂 Снежецът в клипа ми идва много добре и е в пълен контраст с жегата навън… Добрата стара Таря ми действа носталгично. Новата вокалистка като че ли не ми харесва – звучи ми някак прекалено поп. Надявам се скоро да имат нов албум и да се окаже, че бъркам.

2 Коментари to “Nightwish – Nemo”

  1. Selene Says:

    Таря наистина е невероятна певица. Слушала ли си коледния й албум? Заслужава си, чуй го, има го в Датата и къде ли още не. А Nemo рулззз^^

  2. waterfairy Says:

    Не съм, но ще го направя в най-скоро време. Благодаря за инфото!

Вашият коментар

