Охльо Бохльо, покажи си рогцата

Ей, ама колко го дебнах този охлюв не е истина. В крайна сметка усилията си заслужаваха 🙂
Ето го най-фотогеничния охлюв, който съм снимала някога:

Охлювче

4 Коментари to “Охльо Бохльо, покажи си рогцата”

  1. mitseva Says:

    въх, голям сладур! 🙂

  2. Ani Says:

    Симпатичен охлюв 🙂

    Май ти се усмихва 😉

  3. Кети Says:

    Сладури бе, Миличка, ама вече две години ми изгризват градината бетер марокански скакалци. Дотам им стигна наглостта, че излапаха даже хризантемите и ми оставиха след себе си голи клечки. Иначе кво – аз също обичам природата

  4. waterfairy Says:

    Тъй, тъй и на мен ми изядоха циниите по-миналата година… Затова тази година садих в сандъчета. Обаче ги хванаха листни въшки.
    Иначе и аз обичам природата. 😉

Вашият коментар

